جمعہ, ستمبر 24, 2021
جمعہ, ستمبر 24, 2021
HomeUrduحریت لیڈر سید علی شاہ گیلانی کے انتقال کی خبر فرضی ہے

حریت لیڈر سید علی شاہ گیلانی کے انتقال کی خبر فرضی ہے

حریت لیڈر سید علی گیلانی صاحب شدید علالت کے بعد انتقال کر گئے ، نماز جنازہ کل سرینگر میں ادا کی جائیگی ، اللہ پاک انکی مغفرت فرمائے ۔إِنَّا لِلّٰہِ وَاِنَّآ اِلَیْہِ رَاجِعُوْنَ

سوشل میڈیا پر حریت لیڈر گیلانی کے انتقال کی خبر کررہی ہے گردش

واہٹس ایپ پر ہمارے ایک قاری نے حریت لیڈر سید گیلانی کی تصویر کے ساتھ ایک پوسٹ شیئر کی ہے۔جس میں حریت لیڈر سید علی شاہ گیلانی کے انتقال کی خبر ہے۔بتادوں کہ یہ خبر 31دسمبر سے فیس بک اور ٹویٹر پر بھی گردش کررہی ہے۔درج ذیل میں سبھی کے آرکائیو لنک موجود ہیں۔

عثمان سجان قادری نے ٹویٹر پر سید گیلانی کےانتقال کی خبر شیئر کی ہے۔آرکائیولنک۔

مجید علی حیدر نے فیس بک پر گیلانی کی موت کی خبر شیئر کی ہے۔آرکائیو لنک۔

Fact check / Verification

حریت لیڈر سیدعلی شاہ گیلانی کے انتقال کی خبر میں کتنی سچائی ہے۔یہ جاننے کےلئے ہم نے سب سے پہلے گیلانی کے انتقال کے حوالے سے کیورڈ سرچ کیا۔جہاں ہمیں ای ٹی وی بھارت،وائس آف امریکا اور انڈین ایکسپریس پر شائع جنوری 2020 کی خبریں ملی۔جس کے مطابق حریت لیڈر گیلانی کی موت کی خبر فرضی ہے۔

مذکورہ جانکاری سے واضح ہوتا ہے کہ ایک سال پہلے بھی سیدگیلانی کے انتقال کی فرضی خبر یں گردش کرچکی ہیں۔پھر ہم نے مزید کیورڈ سرچ کیا تو ہمیں آج نیوز نامی اردو ویب سائٹ پر شائع 31دسمبر 2020 کی ایک خبر ملی۔رپوٹ کے مطابق حریت لیڈر گیلانی باحیات ہیں۔ان کی موت کی خبر بےبنیاد ہے۔

ٹویٹرایڈوانس کی مدد سے کیورڈ سرچ کیا تو ہمیں دنیا نیوز اور روزنامہ دونیا کے آفیشل ٹویٹر ہینڈل پر گیلانی کے حوالے سے جانکاری ملی۔جس میں صاف طور پر لکھا ہے کہ حریت لیڈر گیلانی کی موت کی خبر بےبنیاد ہے۔رپوٹ کے مطابق سید علی گیلانی کے بیٹے ڈاکٹر نسیم گیلانی نےوالد کی موت کی خبر کو خارج کیا اور کہا ہے کہ وہ باحیات ہیں۔

اوپر ملی جانکاری سے تسلی نہیں ملی تو ہم نے کشمیر کے کچھ لوگوں سے گیلانی کی موت کے حوالے سے فون کال پر پوچھ تاچھ کی ۔جہاں لوگوں نے اس بات کو سرِ سے خارج کردیا ہے۔البتہ انہوں نے یہ بات ضرور کہی وہ کینسر جیسی مہلک مرض میں مبتلا ہیں۔لیکن موت کی خبر فرضی ہے۔

Conclusion

نیوزچیکر کی تحقیقات میں یہ ثابت ہوتا ہے کہ جموں کشمیر کے حریت لیڈر سیدعلی شاہ گیلانی کے انتقال کی خبر فرضی ہے۔البتہ وہ ان دنوں کینسر کے مرض میں مبتلا ہیں۔

Result: False

Our Sources

VOA:https://www.urduvoa.com/a/doctors-say-syed-ali-shah-geelani-stable-condition-improving-16feb2020/5290394.html

ETimes:https://economictimes.indiatimes.com/news/defence/amid-rumours-of-geelanis-death-jk-reviews-security/articleshow/73065409.cms?from=mdr

AajTv:https://www.aaj.tv/news/30250364/

DNews:https://twitter.com/DunyaNews/status/1344349204521639936

RNews:https://twitter.com/roznamadunya/status/1344356061575340034

نوٹ:کسی بھی مشتبہ خبرکی تحقیق،ترمیم یا دیگرتجاویز کے لئے ہمیں نیچے دئیے گئے واہٹس ایپ نمبر پر آپ اپنی رائے ارسال کر سکتےہیں۔

 9999499044

Mohammed Zakariyahttps://newschecker.in/ur
Zakariya has an experience of working for Magazines, Newspapers and News Portals. Before joining Newschecker, he was working with Network18’s Urdu channel. Zakariya completed his Master in Mass communication and Journalism from Lucknow University.Lucknow

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular