پیر, ستمبر 27, 2021
پیر, ستمبر 27, 2021

ہمارے بارے میں

نیوز چیکر میں ، ہم معاشرے میں جعلی خبروں کے پھیلاؤ کو محدود اور کریک ڈاون کرنا چاہتے ہیں۔ ہم سوشل میڈیا پر عوامی شخصیات ، شخصیات ، میڈیا ، اور صارفین کے ذریعہ دیئے گئے بیانات اور دعوؤں کی جانچ کرکے حقیقت کو سامنے لاتے ہیں۔ ہم عوام اور حق رائے دہندگان کو آگاہ اور تعلیم دینا چاہتے ہیں اور پوشیدہ ایجنڈوں ، پروپیگنڈے اور غلط معلومات کی تحریکوں کو بے نقاب کرنا چاہتے ہیں۔

ہمارا مشن غیرجانبدارانہ ہے۔ ہم نہ صرف لوگوں اور جماعتوں کے وفادار ہیں بلکہ صرف سچائی کے ساتھ۔ اور جب حقائق پرکھنے والے ماحولیاتی نظام میں اضافہ ہوتا جارہا ہے ، ابھی بھی ان گنت دعوؤں کی جانچ پڑتال نہیں کی جارہی ہے۔ خالی جگہوں کو پُر کرنے کے لئے ہم موجود ہیں۔

ہم نے بطور سروس ڈیمانڈ پر حقائق کی جانچ پڑتال کے تصور پر کام کرنا شروع کیا ہے۔ کوئی بھی زبان ہماری حمایت کرنے والی زبان میں ہمارے پاس بھیج سکتی ہے ، اور ہم حقیقت میں ان کی جانچ کریں گے۔ ہم یہ واٹس ایپ جیسی میسجنگ ایپس کے ذریعہ کرتے ہیں۔ اس سے ہمیں حقائق کی جانچ پڑتال کو مزید قابل رسائی بنانے کی اجازت ملتی ہے اور ہمارے کام کو وہ مقام تک لے جانے میں مدد ملتی ہے جہاں واقعی اہمیت کا حامل ہے۔

م اپنے قارئین کا خیرمقدم کرتے ہیں تاکہ ہمیں حقائق کی جانچ پڑتال کے دعوے بھیجے۔ اگر آپ کو یقین ہے کہ کوئی کہانی یا بیان حقائق کی جانچ کے مستحق ہیں ، یا کسی شائع شدہ حقائق کی جانچ پڑتال سے غلطی ہوئی ہے تو ، براہ کرم ہم سے رابطہ کریں checkthis@newschecker.in پر رابطہ کریں یا ہمیں WhatsApp 9999499044۔ ۔

نیوزچیکار ڈاٹ این سی میڈیا نیٹ ورکس پرائیوٹ لمیٹڈ کا ایک آزاد حقائق کی پہل ہے ، جس کا صدر دفتر دہلی میں ہے۔ این سی میڈیا نیٹ ورکس ، کارپوریٹ افیئر ، حکومت ہند کے ساتھ بطور نجی کمپنی رجسٹرڈ ہے اور اس کا کارپوریٹ شناخت نمبر (CIN) U92490DL2019PTC353700 ہے۔ ہماری تازہ ترین مالی واپسی سمیت ہماری تمام تفصیلات ایم سی اے پر دستیاب ہیں ویب سائٹ.

ہم کچھ سوشل میڈیا اور میسجنگ پلیٹ فارمز کے لئے تھرڈ پارٹی فیکٹ چیکر کے طور پر کام کرتے ہیں۔ ہم اپنی خدمات کے لئے فیس وصول کرتے ہیں اور سیاستدانوں / سیاسی جماعتوں اور / یا سیاسی جماعتوں سے وابستہ تنظیموں کے ساتھ مالی اعانت قبول نہیں کرتے یا کام نہیں کرتے ہیں۔ ہمیں اپنے COVID 19 حقائق کی جانچ پڑتال کے کام کو پیمانے کے لئے آئی ایف سی این کی طرف سے کوویڈ 19 فلیش گرانٹ بھی ملا۔ مالی سال 2020-21 میں ہماری آمدنی کا 5٪ سے زیادہ حصہ لینے والی تنظیموں میں شامل ہیں:

  • محلہ ٹیک پرائیوٹ لمیٹڈ
  • فیس بک ایل ایل سی
  • ٹائمز انٹرنیٹ لمیٹڈ