جمعہ, دسمبر 3, 2021
جمعہ, دسمبر 3, 2021
HomeUrduقرآن کی تلاوت کررہی خاتون کا وائرل ویڈیو امریکا کے پارلیمنٹ...

قرآن کی تلاوت کررہی خاتون کا وائرل ویڈیو امریکا کے پارلیمنٹ کا نہیں ہے

تم لوگ تبلیغی جماعت اور کروناکھیلتے رہو اور اُدھر امریکی پارلیمنٹ میں قرآن مجید کی تلاوت ہورہی ہے۔ ماشاء اللہ

ٹویٹر پر وائرل ویڈیو  کو شیئر کیاگیا ہے
viral video from Twitter

سوشل میڈیا پرکیاگیا وائرل ویڈیو کو شیئر

ٹویٹر پر سکینہ قریشی نامی یوزر نے وائرل ویڈیو کو امریکی پارلیمنٹ میں تلاوت قرآن کا بتاکر شیئر کیا ہے۔ہمارے آرٹیکل لکھنے تک اس ویڈیو کو ۲٦یوزرس لائک کرچکے تھے۔جبکہ ۷۴۲ لوگوں نے ری ٹویٹ کیا تھا۔آرکائیو لنک۔۔

ٹویٹر پرخالد سلمانی نامی یوزر نے بھی تیس جولائی دوہزار بیس کو وائرل ویڈیو کو شیئر کیاتھا۔آرکائیو لنک۔

فیس بک پر بھی وائرل ویڈیو کوشیئر کیا گیا ہے

فیس بک پرثقلین احمد نے تیس جولائی دوہزار بیس کو وائرل ویڈیو کو شیئر کیاتھا۔جسے ہمارے آرٹیکل لکھنے تک ۵۷۱ لوگوں نے لائک کیا ہے۔وہیں ایک ہزا یوزر س نے شیئر بھی کیا ہے۔آرکائیو لنک۔آرکائیو لنک۔

ریاض انصاری نے بھی فیس پر پر تلاوت قرآن والے ویڈیو کو فرضی دعوے کے ساتھ شیئر کیا ہے۔وہیں اپریل ماہ میں خادم اعلی، مظفرآباد نامی پیج پر شیئر کیا گیا تھا۔دونوں کے آرکائیو لنک۔

Fact Check/Verification

وائرل ویڈیو کی سچائی تک پہنچنے کے لیے ہم نے ویڈیو کو اویسم اسکرین شارٹ کی مدد سے گوگل ریورس امیج سرچ کیا۔جہاں ہمیں ہف پوسٹ نامی نیوز ویب سائت پر نوستمبر دوہزار تیرہ کی ایک خبر ملی۔جس کے مطابق استانی طاہرہ احمد نے ٣٠ اگست ٢٠١٣ کو اسلامک سوسائٹی آف نارتھ امریکہ (ISNA) کے پچاسویں سالانہ اجلاس میں تلاوت قرآن کی تھی۔ بتادوں کہ وہ ایسا کرنے والی پہلی خاتون ہیں۔ اسلامک سوسائٹی آف نارتھ امریکہ نے گذشتہ نصف صدی سے امریکی مسلمانوں کے مفادات کی نمائندگی کی ہے اور یہ اعتدال پسند اسلامی نقطہ نظر رکھتا ہے۔

وہیں اس پروگرام کے پیش نظر اس وقت کے امریکی صدر براک اوباما نے اسلامک سوسائٹی آف نارتھ امریکہ کی خدمات کے لئے تعریف بھی کی تھی اور کہا تھا کہ پچھلی نصف صدی کے دوران آپ نے ہمارے قومی تانے بانے میں امریکی مسلمانوں کی شراکت کی وراثت کو برقرار رکھا ہے ۔ یہ جلسہ اسی روایت کا ثبوت ہے۔

https://www.youtube.com/watch?v=QJ05yNYmFrk
First finding

اسلامک سوسائٹی آف نارتھ امریکہ کیا کام کرتی ہے؟

جب ہم نے اسلامک سوسائٹی آف نارتھ امریکہ کے بارے میں سرچ کیا تو ہمیں (ISNA) کے ویب سائٹ پر تفصیلی جانکاری ملی۔ویب سائٹ کے مطابق اسلامک سوسائٹی آف نارتھ امریکہ کا مقصد ہے کہ عوام کو اسلام کے بارے میں بہتر تعلیم دینا۔امریکہ میں موجود مسلمانوں کی بہتری کےلیے کام کر نا۔اس کے علاوہ دیگر بہت سے اچھے کاموں کو اس تنظیم کے ذریعے انجام دیا جاتا ہے۔سبھی ریسرچ سے واضح ہوچکا کہ وائرل ویڈیو کا حال کے دنوں سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔

اصل   ریسرچ

امریکہ پارلیمنٹ میں تلاوت قرآن کو لے کر دوسرے طرح کے ویڈیو پہلے بھی شیئر کیے جا چکے ہیں۔جسے ہم نے ڈیبنک کیا ہے۔

Conclusion

نیوزچیکر کی تحقیقات میں یہ ثابت ہوتا ہے کہ تلاوت قرآن والا ویڈیو تقریبا سات سال پرانہ ہے اور خاتون امریکی پارلیمنٹ میں تلاوت نہیں کررہی ہیں۔بلکہ اسلامک سوسائٹی آف نارتھ امریکا کی جانب سے منعقد پروگرام کا آغاز تلاوت قرآن سے کررہی ہیں۔

Our Sources

Huffingtonpost: https://www.huffingtonpost.in/entry/tahera-ahmad-first-woman-recites-quran-isna_n_3881455?ri18n=true

ISNA: https://isna.net/

Result:Misleading

Mohammed Zakariyahttps://newschecker.in/ur
Zakariya has an experience of working for Magazines, Newspapers and News Portals. Before joining Newschecker, he was working with Network18’s Urdu channel. Zakariya completed his Master in Mass communication and Journalism from Lucknow University.Lucknow
Mohammed Zakariyahttps://newschecker.in/ur
Zakariya has an experience of working for Magazines, Newspapers and News Portals. Before joining Newschecker, he was working with Network18’s Urdu channel. Zakariya completed his Master in Mass communication and Journalism from Lucknow University.Lucknow

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular