جمعرات, اگست 18, 2022
جمعرات, اگست 18, 2022

HomeFact Checkخلاباز کی ترمیم شدہ سیلفی وائرل، جانیں اس تصویر کی حقیقت

خلاباز کی ترمیم شدہ سیلفی وائرل، جانیں اس تصویر کی حقیقت

سوشل میڈیا پرایک خلاباز کی ترمیم شدہ سیلفی وائرل ہورہی ہے، جس میں زمین بھی نظرآرہی ہے۔ ایک فیس بک صارف نے اس تصویر سے متعلق دعویٰ کیا ہے کہ یہ سیلفی زمین سے 408 کلومیٹر دور انٹرنیشنل اسپیس اسٹیشن میں تعینات خلاباز کی جانب سے شیئر کی گئی ہے۔

خلاباز کے سیلفی کی یہ تصویر ترمیم شدہ ہے
Courtesy: Facebook/aftab.iqbal.14811

یحیٰ5یحی نامی آفیشل ٹویٹر ہینڈل سے اس تصویر کو عربی کیپشن (سيلفي مع الأرض من الفضاء) کے ساتھ شیئر کیا گیا۔ جس کا ترجمہ ہے “خلا سے زمین کے ساتھ لی گئی سیلفی”۔ اس کے علاوہ فیس بک پر بھی مذکورہ کیپشن کے ساتھ سیلفی شیئر کی گئی ہے۔

ٹویٹر صارفین نے مذکورہ تصویر کو انگلش کیپشن کے ساتھ بھی شیئر کیا ہے۔

Fact Check/Verification

ہم نے خلاباز کی سیلفی کی حقیقت جاننے کے لئے سب سے پہلے تصویرکو گوگل ریورس امیج سرچ کیا۔ اس دوران ہمیں وائرل تصویر والا ایک ٹویٹ ملا۔ اس ٹویٹ کے جواب میں ایک اور صارف نے ایک ایسی ہی تصویر کو شیئر کرکے لکھا ہے کہ ‘یہ وہی تصویر ہے جسے ایڈٹ کرکے وائرل کیا جارہا ہے، جس کا عنوان ہے “آربیٹنگ خلاباز سیلف پورٹریٹ”۔ وائرل تصویراسی کا ڈیجیٹلی تیار کیا گیا ایک نسخہ ہے۔ یہ تصویر خلاباز ‘ایکی ہوشیدے’ نے خلا میں لی تھی۔

اس ٹویٹ میں یہ بھی بتایا گیا ہے کہ تصویر میں جو بیک گراونڈ نظر آرہا ہے وہ سوؤمی این پی پی وی آئی آئی آر ایس کے ذریعے رات میں زمین کے لئے گئے نظارے کا ہے۔ جس کا ویڈیو ناسا کے آفیشل یوٹیوب چینل پر موجود ہے۔

Courtesy: YouTube/NASA Goddard

یہی تصویر ہمیں غیر ملکی نیوز ویب سائٹس نیوز سائنٹسٹ، این بی سی اور نیشنل جغرافک کی ویب سائٹ پر بھی ملی۔ نیشنل جغرافک ویب سائٹ پر اس تصویر کے ساتھ دی گئی معلومات کے مطابق جاپانی خلاباز ‘ایکی ہیکو ہوشیدے’ نے یہ سیلفی 5 ستمبر 2012 کو ارتھ آربیٹنگ انٹرنیشنل اسپیس اسٹیشن سے لی تھی۔

Courtesy: nationalgeographic.com

پھر اس تصویر کو ناسا کی آفیشل ویب سائٹ پر تلاشنے کے دوران ہمیں تصویر کا ایک نسخہ ملا۔ جس کی تفصیل یہاں کلک کرکے پڑھی جا سکتی ہے۔

Courtesy:apod.nasa.gov

یہ بھی پڑھیں: چین کے مصنوعی سورج کے نام پر وائرل ویڈیو راکٹ لانچنگ کا ہے

Conclusion

اس طرح ہماری تحقیقات سے پتا چلا کہ ایکی ہیکو ہوشیدے نامی جاپانی خلاباز کی ترمیم شدہ سیلفی سوشل میڈیا پر فرضی دعوے کے ساتھ شیئر کی جارہی ہے۔

Result: Altered Photo

Our Sources

Twitter post by @MulcahyOran on 24 july 2022
YouTube Video uploaded by NASA Goddard on 6 Dec 2012
Media Report Published by nationalgeographic.com on 21 june 2019
Image Published by apod.nasa.gov

نوٹ: کسی بھی مشتبہ خبرکی تحقیق،ترمیم یا دیگرتجاویز کے لئے ہمیں نیچے دئیے گئے واہٹس ایپ نمبر پر آپ اپنی رائے ارسال کر سکتےہیں۔9999499044

Mohammed Zakariya
Mohammed Zakariya
Zakariya has an experience of working for Magazines, Newspapers and News Portals. Before joining Newschecker, he was working with Network18’s Urdu channel. Zakariya completed his post-graduation from Lucknow University.
Mohammed Zakariya
Mohammed Zakariya
Zakariya has an experience of working for Magazines, Newspapers and News Portals. Before joining Newschecker, he was working with Network18’s Urdu channel. Zakariya completed his post-graduation from Lucknow University.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular