اتوار, جولائی 21, 2024
اتوار, جولائی 21, 2024

ہومFact CheckFact Check: امت شاہ کا ایس سی-ایس ٹی اور او بی سی...

Fact Check: امت شاہ کا ایس سی-ایس ٹی اور او بی سی ریزرویشن کو ختم کرنے والے بیان کی یہ ویڈیو ترمیم شدہ ہے

Authors

Zakariya has an experience of working for Magazines, Newspapers and News Portals. Before joining Newschecker, he was working with Network18’s Urdu channel. Zakariya completed his post-graduation in Mass Communication & Journalism from Lucknow University.

Claim

سوشل نٹورکنگ سائٹس ایکس، فیس بک اور واہٹس ایپ پرایک ویڈیو کے ساتھ دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ امت شاہ نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ اگر بی جے پی کی حکومت بنےگی تو ایس سی-ایس ٹی اور او بی سی کا ریزرویشن ختم کر دیا جائے گا۔

 امت شاہ نے اپنے بیان میں ایس سی-ایس ٹی اور او بی سی ریزرویشن کو ختم کرنے کی بات نہیں کہی ہے۔
Screenshot of Whatsapp forward
Courtesy: X @Brijesh77956738

Fact

ایس سی-ایس ٹی اور او بی سی کے ریزرویشن کو ختم کرنے کی بات کرنے والے امت شاہ کے اس ویڈیو کے ایک فریم کو ہم نے گوگل لینس کی مدد سے تلاش کیا۔ اس دوران ہمیں ہندوستان ٹائمز کی ویب سائٹ پر 23 اپریل 2023 کو پی ٹی آئی کے حوالے سے شائع ایک خبر موصول ہوئی۔ جس میں بتایا گیا ہے کہ امت شاہ نے کہا کہ اگر تلنگانہ میں بی جے پی کی حکومت آتی ہے تو مسلم ریزرویشن کو ختم کر دیا جائے گا۔ اطلاعات کے مطابق مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے یہ بیان تلنگانہ کے چیویلا میں وجے سنکلپ سبھا کے دوران دیا تھا۔

Courtesy: Hindustan Times

موصولہ رپورٹ کی بنیاد پر ہم نے گوگل کیورڈ سرچ کیا۔ تب ہمیں 25 اپریل 2023 کو شائع آج تک کی ایک ویڈیو رپورٹ ملی۔ وائرل کلپ کا حصہ رپورٹ میں دیکھا جا سکتا ہے۔ ویڈیو میں امت شاہ یہ کہتے ہوئے سنائی دے رہے ہیں “اگر بی جے پی کی حکومت بنتی ہے تو ہم غیر آئینی مسلم ریزرویشن ختم کر دیں گے”۔ اس کے علاوہ امت شاہ کے آفیشل یوٹیوب چینل پر بھی یہی ویڈیو کو دیکھا جا سکتا ہے۔

Courtesy: YouTube/ Amit Shah

پوری ویڈیو میں امت شاہ نے ایس سی-ایس ٹی اور او بی سی کے ریزرویشن کو ختم کرنے کی بات نہیں کی ہے۔ رپورٹس کے مطابق امت شاہ کے اس فرضی ویڈیو کے خلاف شکایت ملنے کے بعد دہلی پولس نے آئی ٹی ایکٹ کے تحت مقدمہ درج کیا ہے۔

Courtesy: NDTV

اس طرح ہماری تحقیقات میں یہ ثابت ہوا کہ وزیر داخلہ امت شاہ کا وائرل ویڈیو ترمیم شدہ ہے۔ اپنی تقریر کے دوران انہوں نے ایس سی-ایس ٹی اور او بی سی کے ریزرویشن کو ختم کرنے کی بات نہیں کی۔ بلکہ سال 2023 میں تلنگانہ میں ایک ریلی کے دوران امت شاہ نے تلنگانہ میں مسلم ریزرویشن ختم کرنے اور ایس سی-ایس ٹی اور او بی سی کو ان کے حق میں تقسیم کرنے کی بات کہی تھی۔

Result- Altered Video

Sources
Report published By Hindustan Times on April 23, 2023
Report published By Aajtak on April 25, 2023
Amit Shah YouTube Channel Video, Dated April 23, 2023

(اس آرٹیکل کو ہندی سے ترجمہ کیا گیا ہے)


نوٹ: کسی بھی مشتبہ خبر کی تحقیق، ترمیم یا دیگر تجاویز کے لئے ہمیں واہٹس ایپ نمبر 9999499044 پر آپ اپنی رائے ارسال کر سکتے ہیں۔ ساتھ ہی ہمارے واہٹس ایپ چینل کو بھی فالو کریں۔

Authors

Zakariya has an experience of working for Magazines, Newspapers and News Portals. Before joining Newschecker, he was working with Network18’s Urdu channel. Zakariya completed his post-graduation in Mass Communication & Journalism from Lucknow University.

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

Most Popular