ہفتہ, اپریل 13, 2024
ہفتہ, اپریل 13, 2024

ہومFact CheckFact Check: پاکستان کے سابق وزیر اعظم عمران خان کا سیاست سے...

Fact Check: پاکستان کے سابق وزیر اعظم عمران خان کا سیاست سے ریٹائرمنٹ کا اعلان فرضی نکلا

Authors

Zakariya has an experience of working for Magazines, Newspapers and News Portals. Before joining Newschecker, he was working with Network18’s Urdu channel. Zakariya completed his post-graduation in Mass Communication & Journalism from Lucknow University.

Claim
پاکستان کے سابق وزیر اعظم عمران خان کا سیاست سے ریٹائرمنٹ کا اعلان، خط لکھ کر پارٹی اور کارکنوں کو آگاہ کیا۔
Fact
جس خط کے ذریعے عمران خان کی ریٹائرمنٹ کا اعلان کیا گیا تھا، وہ فرضی نکلا۔ وہ فی الحال سیاست میں برقرار ہیں۔

پاکستان میں ان دنوں سیاسی ماحول کافی گرم ہے۔ عام انتخابات 2024 میں پاکستان تحریک انصاف کو خاصی سیٹوں پر کامیابی حاصل ہوئی ہے۔ جس کے بعد پی ٹی آئی کے مخالفین سوشل میڈیا پر پاکستان کے سابق وزیر اعظم عمران خان و دیگر پی ٹی آئی لیڈروں سے متعلق مختلف فرضی خبریں شیئر کرتے رہتے ہیں۔ اسی تناظر میں ان دنوں پاکستان تحریک انصاف کے سینٹرل سیکریٹریٹ کا ایک خط وائرل ہو رہا ہے۔ جس میں عمران خان کا سیاست سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کا دعویٰ کیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ یہ بھی لکھا ہے کہ عمران خان نے اپنے الیکشن میں کامیاب رہنماؤں کو کسی بھی پارٹی میں شامل ہونے کی اجازت بھی دے دی ہے۔

عمران خان کا سیاست سے ریٹائرمنٹ کے حوالے سے کیا گیا دعویٰ بے بنیاد ہے۔
Courtesy:X MrImranPk

Fact Check/ Verification

عمران خان کے سیاست سے ریٹائرمنٹ کے اعلان سے متعلق ہم نے چند کیورڈ سرچ کئے۔ جہاں ہمیں بی بی سی اردو کے آفیشل ایکس ہینڈل پر وائرل خط کے حوالے سے 20 فروری 2024 کا ایک پوسٹ ملا۔ جس میں عمران خان کے سیاست سے ریٹائرمنٹ کے اعلان کو جعلی قرار دیا گیا ہے۔

Courtesy: X @BBCUrdu

مذکورہ وائرل خط کو رواں ماہ کی 19 تاریخ کو فرضی بتاکر پی ٹی آئی کے آفیشل ایکس ہینڈل سے بھی شیئر کیا گیا ہے۔ پوسٹ کے کیپشن میں لوگوں سے فرضی نوٹیفیکیشن سے محتاط رہنے کو کہا گیا ہے اور ساتھ ہی یہ بھی واضح کیا ہے کہ عمران خان، پی ٹی آئی و ہمارے دیگر ممبران سے متعلق سبھی معلومات محض آفیشیل اکاؤنٹ سے ہی ریلیز کی جائیں گی۔

Courtesy:X @PTIofficial

مزید تحقیقات کے لئے ہم نے وائرل لیٹر کے حوالے سے پاکستان تحریک انصاف سندھ کے صدر حلیم عادل شیخ سے واہٹس ایپ پر رابطہ کیا۔ جہاں ہم نے انہیں وائرل خط بھیجا اور ان سے اس کی حقیقت جاننے کی درخواست کی۔ جس کے جواب میں انہوں نے ہمیں فون کال کرکے بتایا کہ “یہ خط جعلی ہے، عمران خان فی الحال سیاست سے ریٹائرمنٹ نہیں لے رہے ہیں بلکہ وہ جلد ہی ہم لوگوں کے درمیان ہوں گے”۔

یہ بھی پڑھیں: عمران خان کی داڑھی والی ترمیم شدہ تصویر وائرل

Conclusion

لہٰذا ہم اس نتیجے پر پہنچے کہ عمران خان کے سیاست سے ریٹائرمنٹ کے حوالے سے وائرل خط فرضی ہے۔ صارفین جعلی نوٹیفیکیشن شیئر کر رہے ہیں۔

Result: False

Sources
X post by BBC Urdu on 20 Feb 2024
X post by PTI Official on 19 Feb 2024
Conversation with Provincial President PTI Sindh Haleem Adil Sheikh


نوٹ: کسی بھی مشتبہ خبر کی تحقیق، ترمیم یا دیگر تجاویز کے لئے ہمیں واہٹس ایپ نمبر 9999499044 پر آپ اپنی رائے ارسال کر سکتے ہیں۔ ساتھ ہی ہمارے واہٹس ایپ چینل کو بھی فالو کریں۔

Authors

Zakariya has an experience of working for Magazines, Newspapers and News Portals. Before joining Newschecker, he was working with Network18’s Urdu channel. Zakariya completed his post-graduation in Mass Communication & Journalism from Lucknow University.

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

Most Popular