بدھ, مئی 12, 2021
بدھ, مئی 12, 2021
HomeUrduفیس ایپ کے ذریعے بنائی ہوئی اداکار شارخ خان کی تصویرکشمیری لڑکے...

فیس ایپ کے ذریعے بنائی ہوئی اداکار شارخ خان کی تصویرکشمیری لڑکے کی بتاکر کی جارہی ہے شیئر

سوشل میڈیا پر ایک تصویر خوب گردش کررہی ہے۔یوزرس کا دعویٰ ہے کہ تصویر میں نظر آرہا لڑکا شاہ رخ خان سے ملتا جلتا ہے اور یہ ایک کشمیری لڑکا ہے۔ اللہ کرے اس کے نصیب شاہ رخ سے بھی بہتر ہوں۔درج ذیل میں آرکائیو لنک موجود ہیں

وائرل تصویر کو فیس بک اور ٹویٹر پر اردو زبان کے علاوہ دیگر زبانوں میں بھی شیئر کیاگیا ہے

نسیم شاہد کے ٹویٹر پوسٹ کاآرکائیو لنک

زینت کے فیس بک پوسٹ کاآرکائیو لنک۔

عابد میر ماگامی نے بھی اپنے ٹویٹر ہینڈل پر شیئر کیا ہے۔

کشمیری نیوز ویب سائٹ پر بھی اس خبر کو مختصر انداز میں شائع کی گئی ہے

پرسٹائن کشمیری نیوز کے آرکائیو لنک۔

کشمیرپین نیوز کے آرکائیو لنک۔

Fact check / Verification

اداکار شارخ خان کے حوالے سے وائرل تصویر کی سچائی جاننے کےلئے سب سے پہلے ہم نے تصویر کو ریورس امیج سرچ کیا۔اس دوران ہمیں کچھ بھی اطمینان بخش جواب نہیں ملا۔پھر ہم نے تصویر کو ین ڈیکس پر سرچ کیا۔جس کا اسکرین شارٹ درج ذیل ہے۔

ین ڈیکس پر وی کے ایس ٹی رانا نامی ویب سائٹ کا ایک لنک فراہم ہوا۔جب ہم نے اسے کلک کیاتو پتاچلا کہ شارخ خان کی تصویر فیس ایپ کے ذریعے تبدیل کی گئی ہے۔

پھر ہم نے وائرل تصویر کی اصل تصویر کو کچھ کیورڈ کی مدد سے گوگل پر تلاشناشروع کیا۔تب ہمیں انڈیا ٹی وی پر شائع خبر کے ساتھ اصل تصویر ملی۔

مذکورہ تحقیقات سے واضح ہوچکا کہ وائرل تصویر شاہ رخ خان کی ہی ہے۔پھر ہم نے فیس ایپ سے متعلق کچھ کیورڈ سرچ کیا ۔اس دوران ہمیں انڈین ایکسپریس پر شائع ۱۸جولائی دوہزارسترہ کی ایک خبر ملی۔جس میں کئی بالی ووڈ اداکار اور اداکارہ کی فیس ایپ کے ذریعے تبدیل کی ہوئی تصاویر کے ساتھ ایک خبر ملی۔جس میں فیس ایپ فلٹرکے بارے میں جانکاری دی گئی ہے کہ اس ایپ کےذریعے انسان اپنی تصویر کو بوڑھا اور جوان بناسکتا ہے۔


سبھی تحقیقات کےباوجود ہم نے فیس ایپ کو پلےاسٹور پر سرچ کیا تو پتا چلا کہ اس ایپ کے ذریعے واقعی انسان اپنی شکل میں رد و بدل کرسکتا ہے۔

Conclusion

نیوزچیکر کی تحقیقات سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ وائرل تصویر کسی کشمیری لڑکے کی نہیں بلکہ بالی ووڈ کے بادشاہ شاہ رخ خان کی ہی ہے۔اس تصویر کو فیس ایپ نامی ایپ سے ایڈٹ کر کے بنایا گیا ہے۔

Result- Fabricated

Our Sources

VK:https://vkstrana.ru/id586388199

ITv:https://www.indiatvnews.com/entertainment/bollywood/shah-rukh-khan-039-s-wax-figure-to-enter-madame-tussauds-1181.html

IEP:https://indianexpress.com/photos/entertainment-gallery/bollywood-actors-faceapp-old-age-shah-rukh-akshay-salman-priyanka-5834053/

Gp:https://play.google.com/store/apps/details?id=io.faceapp

نوٹ:کسی بھی مشتبہ خبرکی تحقیق،ترمیم یا دیگرتجاویز کے لئے ہمیں نیچے دئیے گئے واہٹس ایپ نمبر پر آپ اپنی رائے ارسال کر سکتےہیں۔

 9999499044

Avatar
Mohammed Zakariyahttps://newschecker.in/ur
Zakariya has an experience of working for Magazines, Newspapers and News Portals. Before joining Newschecker, he was working with Network18’s Urdu channel. Zakariya completed his Master in Mass communication and Journalism from Lucknow University.Lucknow

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular