پیر, اکتوبر 25, 2021
پیر, اکتوبر 25, 2021
HomeUrduبالی ووڈ اداکارہ نغمہ نے مسلم لڑکی کواٹل بہاری واجپائی کی بھتیجی...

بالی ووڈ اداکارہ نغمہ نے مسلم لڑکی کواٹل بہاری واجپائی کی بھتیجی بتاکرٹویٹر پر کیا شیئر

اٹل بہاری واجپائی کی بھتیجی کا کہنا ہے کہ یہ ملک کو بانٹنے کی بی جے پی اور آرایس ایس خطرناک سازش کررہی ہے۔دیش کی اکھنڈتا کو گودی میڈیا کے ساتھ مل کر برباد کررہی ہے۔نوجوان بےروزگار ہے،کسان برباد ہے،بیٹیوں کی حفاظت نہیں کر پارہے ہیں۔

Viral Video From Twitter

اداکارہ نغمہ کے پوسٹ کاآرکائیو لنک۔

فیس بک پر جب ہم نے مذکورہ کیوڑد سرچ کیا تو ہمیں 9مہینے پہلے کے مختلف خواتین کے ویڈیو ملے۔جنہیں اٹل بہاری واجپائی کی بھتیجی بتایا گیا ہے۔

Viral Videos From Facebook

Fact Check/Verification

وائرل ویڈیو کے ساتھ کئے گئے دعوے کی سچائی جاننے کےلئے ہم نے سب سے پہلے کچھ اہم ٹولس کی مدد سے ویڈیو کا کیفریم نکالا اور اسے ریورس امیج کی مدد سے گوگل پر سرچ کیا۔جہاں ہمیں اسکرین پر کچھ بھی اطمینان بخش جواب نہیں ملا۔

سرچ کے دوران ہمیں نازیہ علوی رحمان کا15جنوری کا ایک پوسٹ ملا۔جس میں وائرل ویڈیو میں نظر آرہی لڑکی کی تصویرتھی۔اور اس پوسٹ میں نازیہ علوی رحمان نے لکھا ہے کہ جعلی خبریں اسی طرح پھیلتی ہیں” میری بہت خواہش ہے کہ کاش یہ سچ ہوتا لیکن ایسا نہیں ہے وہ میری بہن عطیہ علوی صدیقی ہیں”

1st Finding

تحقیقات کے دوران ہم نے ویڈیو کو غور سے دیکھا تو ہمیں ویڈیو کے کنارے میں نیوز چینل کا نام ایچ این پی نظر آیا۔

جب ہم نے ویڈیو کو یوٹیوب پر سرچ کیا تو ہمیں ایچ این پی کے یوٹیوب چینل پر تین جنوری 2020 کا 14منٹ 6سیکینڈ کا ایک ویڈیو ملا۔جس کے مطابق لڑکی کا نام عطیہ علوی ہے اور یہ لڑکی سی اے اے اور این آر سی کی مخالفت میں اپنا بیان دے رہی ہے۔لڑکی سماجی کارکن بھی ہے۔

2nd Finding

سبھی تحقیقات سے واضح ہوچکا کہ وائرل ویڈیو میں نظر آرہی لڑکی اٹل بہاری واجپئی کی بھتیجی نہیں ہے۔بلکہ عطیہ علوی نامی سماجی کارکن ہے۔پھر ہم نے اٹل بہاری واجپئی کی بھتیجی کے حوالے سے کچھ کیورڈ سرچ کیاتو ہمیں این ڈی ٹی وی پر شائع 16فروری 2018 کی ایک خبر ملی۔جس کے مطابق اٹل بہاری واجپئی کی بھتیجی نے بی جے پی پر نشانہ سادھتے ہوئے کہا تھا کہ بھارتیہ جنتاپارٹی اپنے کا م صحیح سے انجام نہیں دے رہی ہے۔

ٖFi nal Finding

Conclusion

نیوزچیکر کی تحقیقات میں یہ ثابت ہوتا ہے کہ جس خاتون کو اٹل بہاری واجپئی کی بھتیجی بتایاجارہا ہے وہ دراصل عطیہ علوی نامی سماجی کارکن ہے۔البتہ یہ دعویٰ صحیح ہے کہ اٹل بہاری واجپئی کی بھتجیی نےدوسال پہلے بی جے پی کو کھری کھوٹی سنائی تھی۔

Result:: Misleading

Our Sources

Nazia Alvi:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10158523265344252&id=549154251

HNPNews:https://www.youtube.com/watch?v=d6RuESExQ2k

NDTV:https://www.ndtv.com/people/chhattisgarh-elections-2018-karuna-shukla-atal-bihari-vajpayees-niece-fights-for-his-legacy-1948756

وٹ:کسی بھی مشتبہ خبرکی تحقیق،ترمیم یا دیگرتجاویز کے لئے ہمیں نیچے دئیے گئے واہٹس ایپ نمبر پر آپ اپنی رائے ارسال کر سکتےہیں۔

 9999499044

Mohammed Zakariyahttps://newschecker.in/ur
Zakariya has an experience of working for Magazines, Newspapers and News Portals. Before joining Newschecker, he was working with Network18’s Urdu channel. Zakariya completed his Master in Mass communication and Journalism from Lucknow University.Lucknow

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular